Aldığım ürünleri nasıl iade edebilrim?
• İade
adımları:
1. dericompany.com.tr
ve mobile uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidin.
2.
“Detaylar” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.
3.
"Kolay İade Talebi Oluştur" butonuna basın.
4. İade
edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız
iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir.
5.
Kargo seçiminizi yapın.
6.
Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alın. İade kargo kodunuza
"Siparişlerim" sayfasından ve üyelik mail adresinize gönderilen
bilgilendirme mesajından da ulaşabilirsiniz.
7. İade
edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. (Her bir teslimat
için iade kodu ayrı ayrı alınmalı ve paketler ayrı ayrı hazırlanarak kargoya
verilmelidir.)
8.
Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin.
Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir İade adresi belirtmeniz gerekmez. 7 günü
geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.
Siparişim ne zaman gelir?
• Satın
aldığınız ürünler ürün detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında
teslim edilir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine "Hesabım"
bölümünde “Siparişlerim“ sayfasından
da ulaşabilirsiniz.
•
Üründe “24 saatte kargoda” yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya
verilir. Bu ürünler “HIZLI TESLİMAT” ürünleridir.
• Sipariş
dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.
•
Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım"
bölümünde “Siparişlerim“ sekmesinde
bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz.
Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim?
Faturanıza
ulaşmak ile alakalı sorun yaşıyorsanız, faturanıza aşağıdaki 2 şekilde
ulaşabilirsiniz.
1. Web
sayfamızdan Hesabım > Siparişlerim > Sipariş Detayı sayfasından “Fatura
Görüntüle“ ye tıklayarak faturanıza ulaşabilirsiniz. Mobil uygulamamızda fatura
görüntülenememektedir.
2.
Fatura talebinizi aşağıdaki kanaldan iletmeniz halinde üyelik mail adresinize
gönderim yapılır.
“Hesabım”
bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı
Yardıma Bağlan”butonu
İade işlemini nasıl yapabilirim?
• İade
adımları:
1. dericompany.com.tr
ve mobile uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden “Siparişlerim'e“ gidin.
2.
“Sipariş detay” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin.
3.
Kolay iade butonuna basın.
4. İade
edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız
iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir.
5.
Kargo seçiminizi yapın.
6.
Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alın. İade kargo kodunuza siparişlerim
sayfasından ve üyelik mail adresinize gönderilen bilgilendirme mesajından da
ulaşabilirsiniz.
7. İade
edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun.
8.
Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin.
7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almanız gerekir.
Kredi kartımı nasıl kaydederim?
• Ödeme
aşamasından hemen sonra kredi kartı bilgilerinizi güvenle kaydedebilir ve
sonraki siparişlerinizi çok daha hızlı tamamlayabilirsiniz.
Kampanyadan yararlandığım bir siparişte iptal ya da iade
yaparsam kampanya iptal olur mu?
• İptal
ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam
ediyorsa kampanya iptal olmaz.
• İptal
ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya
yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek
yapılır.
İPUCU:
Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi
olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün
bedelinden kargo ücreti düşülür.
Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim?
• Ana
sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“sekmesinden
siparişinizin durumunu kontrol edin.
• Eğer
siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise
aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletin.
“Hesabım”
bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı
Yardıma Bağlan”butonu
• Eğer
siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini
ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde
iletebilirsiniz.
1.
Kargonun gönderildiği kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata
geçerek:
a. MNG
Kargo için 444 06 06
b.
Yurtiçi Kargo için 444 99 99
c. Sürat
Kargo İçin 0850 202 02 02
2.
Aşağıdaki kanallardan bize ulaşarak:
“Hesabım”
bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı
Yardıma Bağlan”butonu
İade politikanız nedir?
• İade
süresi elinize ulaştığından itibaren 15 gündür.
•
Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir. İade
kargo kodu almak için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” sorusundaki adımları
takip edin.
• Ürünlerinizi
iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz.
•Ürünler
kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek
zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.