Aldığım ürünleri nasıl iade edebilrim?

• İade adımları:

1. dericompany.com.tr ve mobile uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden Siparişlerim'e gidin. 

2. “Detaylar” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin. 

3. "Kolay İade Talebi Oluştur" butonuna basın. 

4. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir. 

5. Kargo seçiminizi yapın. 

6. Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alın. İade kargo kodunuza "Siparişlerim" sayfasından ve üyelik mail adresinize gönderilen bilgilendirme mesajından da ulaşabilirsiniz. 

7. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. (Her bir teslimat için iade kodu ayrı ayrı alınmalı ve paketler ayrı ayrı hazırlanarak kargoya verilmelidir.) 

8. Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir İade adresi belirtmeniz gerekmez. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.

 

Siparişim ne zaman gelir?

• Satın aldığınız ürünler ürün detay sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Satın aldığınız ürünlerin teslimat tarihine "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sayfasından da ulaşabilirsiniz.

• Üründe “24 saatte kargoda” yazısı var ise siparişiniz 24 saat içinde kargoya verilir. Bu ürünler “HIZLI TESLİMAT” ürünleridir.

• Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz.

• Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını "Hesabım" bölümünde Siparişlerim sekmesinde bulunan “Kargom Nerede?" linkinden takip edebilirsiniz. 

 

Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim?

Faturanıza ulaşmak ile alakalı sorun yaşıyorsanız, faturanıza aşağıdaki 2 şekilde ulaşabilirsiniz. 

1. Web sayfamızdan Hesabım > Siparişlerim > Sipariş Detayı sayfasından “Fatura Görüntüle“ ye tıklayarak faturanıza ulaşabilirsiniz. Mobil uygulamamızda fatura görüntülenememektedir. 

2. Fatura talebinizi aşağıdaki kanaldan iletmeniz halinde üyelik mail adresinize gönderim yapılır. 

“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan”butonu

 

İade işlemini nasıl yapabilirim?

• İade adımları:

1. dericompany.com.tr ve mobile uygulamalarda yer alan "Hesabım" bölümünden Siparişlerim'e gidin. 

2. “Sipariş detay” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin. 

3. Kolay iade butonuna basın. 

4. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir. 

5. Kargo seçiminizi yapın. 

6. Ekranda çıkan iade kargo kodunu not alın. İade kargo kodunuza siparişlerim sayfasından ve üyelik mail adresinize gönderilen bilgilendirme mesajından da ulaşabilirsiniz. 

7. İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun. 

8. Paketi iade kargo koduyla birlikte seçtiğiniz kargoya 7 gün içinde teslim edin. 7 günü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almanız gerekir. 

 

Kredi kartımı nasıl kaydederim?

• Ödeme aşamasından hemen sonra kredi kartı bilgilerinizi güvenle kaydedebilir ve sonraki siparişlerinizi çok daha hızlı tamamlayabilirsiniz.

Kampanyadan yararlandığım bir siparişte iptal ya da iade yaparsam kampanya iptal olur mu?

• İptal ya da iade gerçekleştirildiği halde kampanya koşulları sağlanmaya devam ediyorsa kampanya iptal olmaz.

• İptal ya da iade sonrası siparişte kalan ürünler kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa kampanya iptal olur. Ücret iadesi kampanyanın indirimi düşülerek yapılır.

İPUCU:

Kargo bedava kampanyasıyla oluşturulan siparişlerin iptal/iadesi olursa ve kalan tutar kampanya şartını sağlamıyorsa iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti düşülür.

 

Siparişimin teslimat adresini ve alıcı adını değiştirebilir miyim?

• Ana sayfada yer alan "Hesabım" bölümünde bulunan Siparişlerimsekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edin.

• Eğer siparişiniz “Siparişiniz Alındı ” ya da “Tedarik Aşamasında” statüsünde ise aşağıdaki kanallardan talebinizi bize iletin.

“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan”butonu

• Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” statüsündeyse alıcı ve/veya adres değişikliğini ancak kargo firmaları yapabilir. Değişiklik talebinizi iki şekilde iletebilirsiniz. 

1. Kargonun gönderildiği kargo firması ile aşağıdaki numaralardan irtibata geçerek: 

a. MNG Kargo için 444 06 06 

b. Yurtiçi Kargo için 444 99 99 

c. Sürat Kargo İçin 0850 202 02 02 

2. Aşağıdaki kanallardan bize ulaşarak: 

“Hesabım” bölümünde “Yardım“ sekmesinde yer alan “Canlı Yardıma Bağlan”butonu

 

İade politikanız nedir? 

• İade süresi elinize ulaştığından itibaren 15 gündür. 

• Ürünlerinizi ÜCRETSİZ iade edebilmek için iade kargo kodu almanız gerekir. İade kargo kodu almak için “İade işlemini nasıl yapabilirim?” sorusundaki adımları takip edin. 

• Ürünlerinizi iade adımında gösterilen kargo firması ile iade edebilirsiniz. 

•Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.